Retur Produse

RETUR

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta. In cazul optarii pentru un produs cu o valoare mai mica, diferenta nu va fi returnata. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor sunt suportate de SC Nuovaenergia AFO SRL.

Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de SC Nuovaenergia AFO SRL.

Produse defecte in perioada de garantie

Produsele, pentru care a fost emis un certificate de garantie si care prezinta defecte de fabricatie in aceasta perioada vor fi returnate SC Nuovaenergia AFO SRL. In cazul in care se constata defectul reclamat produsul va fi inlocuit pe cheltuiala integrala a SC Nuovaenergia AFO SRL.

NOTA 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.


Returnarea in conditiile legii

In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund nevoilor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, in termen de maxim 10 zile lucratoare. In acest caz valoarea produselor comandate va va fi retunata integral.

Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa nu aiba urma de utilizare si sa fie insotit de documentele cu care a fost livrat).

In cazul in care doriti sa returnati unul sau mai multe produse va rugam ca inainte de expedierea coletului spre retur sa ne trimiteti pe office@ecoperlator.ro o Scrisoare de retur careia sa ii atasati bonul fiscal sau factura care a insotit coletul. Este foarte important sa se distinga clar ce produse doriti sa returnati, care este pretul acestora, cand le-ati cumparat si cum va putem contacta. In maxim 48 de ore va vom raspunde si va vom anunta ca puteti trimite inapoi produsele, daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

In maxim 3 zile de la primirea raspunsului pozitiv, va rugam sa returnati prin serviciul de curierat produsele in aceeasi stare in care au fost livrate (sa aiba ambalajul original si sa nu fie murdare, sa prezinte semne uzura, etc.). Produsele trebuie sa fie insotite de o copie a facturii fiscale/bon fiscal si de scrisoarea de retur completata si semnata de Client.

Va vom contacta in 24 de ore de la primirea produselor ca sa va anuntam ca am primit produsele si daca sunt in regula pentru a fi returnate;

La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

In acest caz trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.

Transferul sumei in contul dvs. bancar. Aceasta modalitate este complet gratuita, adica va vom returna in totalitate valoarea produselor returnate iar costurile transferului vor fi suportate in totalitate de catre noi. ACEASTA ESTE CEA MAI SIMPLA SI RAPIDA MODALITATE DE RECUPERARE A CONTRAVALORII PRODUSELOR RETURNATE. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.  (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura !). (Nu confundati numarul cardului cu contul IBAN aferent acestuia)

In maxim 20 zile lucratoare veti intra in posesia banilor prin TRANSFER BANCAR!

Atentie!!! Costul cheltuielilor de transport nu se returneaza.

PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITATA INTEGRAL LA LIVRARE.

IMPORTANT:

Va rugam sa respectati  termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.

NU vor fi acceptate coletele care:

-au fost trimise fara notificare din partea dvs.
-au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
-nu au inscriptionate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (ID retur, numele beneficiarului)

Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.

ATENTIE ! : Pentru toate reclamatiile si situatiile in care motivul returului poate fi imputat furnizorului (Nuovaenergia AFO SRL) trebuie sa va adresati departamentului de relatii cu clientii pentru solutionarea problemelor.

Puteti face acest lucru la: Telefon: 0264/ 596.994 sau e-mail office@ecoperlator.ro

anpcmobilpay.roToate drepturile rezervate: Ecoperlator.ro © 2017
Seo/Sem & Design by BestAdviserMedia.com___